• امروز : شنبه - ۱۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024
1

نقش راه‌حل‌های هوش مصنوعی بلاک چین در جذب سرمایه گذاران

  • کد خبر : 21867
  • 28 اسفند 1402 - 16:04
نقش راه‌حل‌های هوش مصنوعی بلاک چین در جذب سرمایه گذاران
سیناکس که یک پلتفرم هوش مالی می باشد با تمرکز بر استانداردهای رتبه‌بندی در صنعت دارایی‌های دیجیتال، موفق به جمع‌آوری ۱ میلیون دلار از مرحله اولیه تأمین سرمایه شده است.

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه خبری عدل البرز به نقل از  cointelegraph،  به لطف راه اندازی صندوق های قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) در ژانویه، سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ با نشانه هایی از افزایش احساسات مثبت پیرامون ارزهای دیجیتال به پایان می رسد.

پویایی‌های مثبت بازار ممکن است منجر به افزایش سرمایه گذاری خطر پذیر در زمینه رمزارزها و بلاک‌چین پس از یک دوره زمستانی طولانی شود. در سال ۲۰۲۳، شرکت‌های سرمایه گذاری خطر پذیر در این صنعت مجموعاً ۵.۷۵ میلیارد دلار از طریق ۵۸ صندوق سرمایه‌گذاری کردند که کمتر از سال قبل بوده که مبلغ ۳۷.۷ میلیارد دلار از طریق ۲۶۲ صندوق جمع‌آوری شده بود.

اولین نشانه های بهبود در سه ماهه آخر سال ۲۰۲۳ ظاهر شد، زمانی که سرمایه گذاری خطرپذیر به ۱٫۹ میلیارد دلار رسید که ۲٫۵ درصد نسبت به سه ماهه قبل افزایش داشته است. این بار اولین باری ست که سرمایه گذاری های خطر پذیر در استارت آپ های کریپتو از اوایل سال ۲۰۲۲ رشد کرده است.

جذب سرمایه‌گذاران، توسعه رو به رشد راه‌حل‌هایی می باشد که هوش مصنوعی و فناوری‌های بلاک چین را ترکیب می‌کند، و همچنین محصولاتی را هدف قرار می‌دهد که سرمایه‌گذاران نهادی را که به فضای کریپتو ملحق می شوند را در نظر می گیرند.

ارائه‌دهنده کیف پول متمرکز بر کسب و کار به نام Utila، موفق به دریافت ۱۱٫۵ میلیون دلار سرمایه‌گذاری اولیه از سرمایه‌گذاران NFX، Wing VC، و Framework Ventures، به همراه سرمایه‌گذاران فرشته مانند بالاجی سرینیواسان، چارلی سانگهرست، و سوروجیت چترجی شده است.

این استارتاپ یک پلتفرم کیف پول خودگردان را برای سرمایه گذاران نهادی در طیف وسیعی از زنجیره ها از جمله بیت کوین، اتریوم و سولانا ارائه می دهد. طبق گفته Utila، بیش از ۳ میلیارد دلار در شش ماه گذشته بر روی این پلتفرم معامله شده است.

سیناکس که یک پلتفرم هوش مالی می باشد با تمرکز بر استانداردهای رتبه‌بندی در صنعت دارایی‌های دیجیتال، موفق به جمع‌آوری ۱ میلیون دلار از مرحله اولیه تأمین سرمایه شده است. این مرحله سرمایه‌گذاری توسط شرکت No Limit Holdings رهبری شده است. این سرمایه‌گذاری به منظور توسعه پلتفرم سیناکس اختصاص یافته است، که هدف آن ایجاد یک استاندارد رتبه‌بندی اعتبار بی‌طرف است که به انتقال از بازار اعتبار خصوصی سنتی به فناوری بلاک‌چین کمک می‌کند. این استارتاپ، که در دبی تأسیس شده ، از مدل‌های هوش مصنوعی غیرمتمرکز برای رفع نقایص سیستم‌های فعلی رتبه‌بندی اعتباری مانند شفافیت و سوگیری استفاده می‌کند.

میرانا ونچرز به ارزش ۸ میلیون دلار ارز دیجیتال تون‌کوین، نماد اصلی شبکه باز (TON)، یک پروژه بلاکچین که تیم تلگرام آن را در سال ۲۰۱۹ تأسیس کرده را خریداری کرده است. این سرمایه‌گذاری بخشی از یک همکاری بین بنیاد TON، بایبیت و شبکه مانتل می باشد. بایبیت تون‌کوین را به محصولات خود اضافه کرده است. این اقدام منجر به بیش از ۲۲ میلیون دلار حجم معاملاتی شده است. تون اسپیس، کیف پول خودنگهدار تلگرام، کاربران خود را از طریق ادغام توکن‌های MNT مبتنی بر TON با شبکه مانتل به‌هم متصل می‌کند. این میزان سرمایه برای حمایت از توسعه جامعه و پروژه‌ها استفاده خواهد شد. تلگرام بیش از ۹۰۰ میلیون کاربر ماهیانه دارد.

پلتفرم اجتماعی وب ۳ بنام UXLINK  تقریباً ۱۰ میلیون دلار از تعدادی از سرمایه‌گذاران از جمله OKX Ventures، بنیاد Web3Port و چندین نفر دیگر از مناطق شمال امریکا، آسیا و خاورمیانه تأمین سرمایه کرده است . پلتفرم  UXLINKنوع جدیدی از پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی می باشد. برخلاف رسانه‌های اجتماعی سنتی که عمدتاً بر روی ارتباطات یک‌طرفه تمرکز دارند، UXLINK بر ارتباطات دوطرفه تأکید دارد. برخی از ویژگی‌های آن شامل یک صرافی اجتماعی غیرمتمرکز برای معاملات دارایی‌های دیجیتال و یک ماژول پاداش برای کاربرانی ست که در مشارکت و ارتقا پلتفرم شرکت می‌کنند. طبق اظهارات UXLINK، بیش از ۳.۵ میلیون کاربر تأییدشده و ۷۵،۰۰۰ گروه غیرمتمرکز به این سرویس از زمان راه‌اندازی آن در آوریل ۲۰۲۳ پیوسته‌اند.

در مورد جمع‌آوری سرمایه‌گذاری توسط شبکه لایه دوم اتریوم با نام TEN ،. در این دوره سرمایه‌گذاری، شرکت R3 با حمایت از شرکت‌های دیگر مانند Republic Crypto، KuCoin Labs، Big Brain Capital، DWF Labs و Magnus Capital، مبلغ ۹ میلیون دلار برای این پروژه تامین کرده است. این پلتفرم توسط Obscuro Labs توسعه یافته است و از ترکیبی از optimistic rollups و zero knowledge rollups جهت ارائه یک لایه دوم رمزگذاری شده برای توسعه‌دهندگان استفاده می‌کند. هدف این تیم ایجاد سطوح حریم خصوصی قابل تنظیم در قراردادهای هوشمند می باشد. این پلتفرم در حال حاضر در محیط تست فعالیت می‌کند و قرار است در ماه اکتبر با ویژگی‌هایی از جمله رمزگذاری برنامه‌پذیر، پل‌های فوری و تولید شماره‌های تصادفی رسماً عرضه شود.

پایان پیام/

لینک کوتاه : https://adlealborz.ir/?p=21867

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.