• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
6

معرفی بزرگترین شرکت های بلاک چین

  • کد خبر : 9830
  • 06 آبان 1402 - 11:34
معرفی بزرگترین شرکت های بلاک چین
امروزه، شرکت های بلاک چین زیادی وجود دارند، زیرا کار با رمزارز چالش برانگیز می باشد. برخی از شرکت ها شهرت جهانی دارند، در حالی که برخی دیگر در سایه رقبا حرکت می کنند و منتظر فرصت های جدید هستند.

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه خبری عدل البرز به نقل از  finsmes ، فناوری بلاک‌چین بصورت ناگهانی و غیرمنتظره به وجود نیامده است بلکه نوآوری‌ها و ویژگی‌های جدیدی را وارد تمام حوزه‌ها کرده است. این روند، نتیجه کار طولانی و ایده های بسیاری ست که در ابتدا، تنها تعدادی از آنها با موفقیت اجرا شدند.

امروزه، شرکت های بلاک چین زیادی وجود دارند، زیرا کار با رمزارز جالب و در عین حال چالش برانگیز می باشد. برخی از شرکت ها شهرت جهانی دارند، در حالی که برخی دیگر در سایه رقبا حرکت می کنند و منتظر فرصت های جدید هستند.

کوین بیس گلوبال

یکی از موفق ترین و بزرگترین شرکت ها در اکوسیستم کریپتو کوین بیس می باشد. دلیل موفقیت و پایداری کار این شرکت، این است که Coinbase Global یکی از اولین شرکت هایی می باشد که در تجارت رمزارزها فعالیت داشته است.

این شرکت در سال ۲۰۱۲، ۲ سال قبل از ظهور بیت کوین، این کار را انجام داد و فرصت های جدیدی را برای کریپتو فراهم کرد، از جمله دریافت پاداش بیت کوین، مبادله، رسیدن به سطح جدیدی از اقتصاد و …. به طور کلی، کوین بیس شرکتی می باشد که برای فراز و نشیب ها آماده شده است.

کوین بیس در ابتدا به عنوان بازاری استفاده می شد که کاربران می توانستند کریپتو بفروشند و بخرند. اما با گذشت زمان، تعداد رمز ارزهای در گردش، و همچنین حجم آنها افزایش یافت که این امر به طور سیستماتیک منجر به تبدیل شدن Coinbase به بزرگترین صرافی رمزارز شد. امروزه، کوین بیس با بیش از ۱۵ پروتکل بلاک چین ادغام می شود و از بیش از ۹۰ دارایی رمزارز برای تجارت یا نگهداری پشتیبانی می کند.

Chainalysis

امنیت بلاک چین یک موضوع همیشگی می باشد. برخی نگران هستند که NFTها و رمزارزهای آنها به راحتی قابل ردیابی باشد و مانند برخی دیگر نتوانند ۵ میلیون دلار سرمایه اولیه دریافت کنند. برخی از افراد معمولاً به فناوری های بلاک چین اعتماد ندارند.

اما افرادی که اعتماد دارند، می خواهند که بالاترین سطح امنیت را داشته باشد. Chainalysis با دانستن این موضوع، در سال ۲۰۱۴ با پیشنهادهای ایده آل برای این اکوسیستم وارد بازار شد: بررسی قراردادهای هوشمند، ایجاد امنیت، جستجوی آسیب پذیری ها و….

Chainalysis شرکتی می باشد که داده های بلاک چین را تجزیه و تحلیل می کند. اما این موارد، تمام طیف خدمات و قابلیت های آن نمی باشند.

ویژگی اصلی این شرکت، این است که به طور منظم گزارش های پیشرفت و نتایج را در مبارزه با فعالیت های کلاهبرداری از جمله پولشویی، اخاذی، پلت فرم های دارک نت، سرقت، تامین مالی تروریسم و افراط گرایی منتشر می کند.

Marathon Digital Holdings

Marathon Digital Holdings یک شرکت بزرگ بلاک چین می باشد که قصد دارد فناوری‌های اکوسیستم ماینینگ بلاک چین و ارزهای دیجیتال را ارتقا دهد. این شرکت با بیش از ۱۵۰۰۰۰ ماینر و یک مرکز پردازش داده در مونتانا، خود را به عنوان یکی از گسترده‌ترین شرکت‌ها معرفی کرده است.

با وجود این تعداد ماینر، بلافاصله افکاری در مورد محیط زیست و خطرات برای طبیعت در ذهن شما ظاهر می شود. اما خوشبختانه، برخلاف سایر شرکت‌های کمتر شناخته شده، Marathon Digital Holdings محیط زیست را کاملاً جدی می‌گیرد و علاوه بر فناوری‌هایی برای افزایش ماینینگ، در حال توسعه ابزارهایی برای کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای در جو می باشد.

Ava Labs

Ava Labs یکی از موفق ترین شرکت های بلاک چین می باشد که بردار توسعه فناوری را برای اکوسیستم Web3 از جمله کریپتو انتخاب کرده است. هدف اصلی این شرکت، بهبود تعامل بین افراد و دارایی های دیجیتال با استفاده از یک پلت فرم بلاک چین می باشد.

Ava Labs توسط استاد دانشگاه کرنل یعنی امین گور سیرر در سال ۲۰۱۸ تاسیس شد. اولین ۶ میلیون دلار، یک سال بعد سرمایه گذاری شد و شرکت توانست خیلی سریع توسعه پیدا کند. این رشد سریع تنها به دلیل سرمایه گذاری نمی باشد زیرا ۶ میلیون دلار برای اکوسیستم بلاک چین زیاد نیست. دلیل این امر، این است که Ava Labs قصد دارد به سطح جدیدی از Web3 و به طور کلی بلاک چین برسد.

OpenSea

OpenSea یک بازار NFT محبوب می باشد که در آن می‌توانید توکن‌های غیرقابل تعویض بخرید و بفروشید. در طول تاریخچه این شرکت بلاک چین، پلتفرم OpenSea به دلیل فرصت های جدید خود از نظر هنرمندان مورد تحسین قرار گرفته است و در عین حال بخشی از رویدادهای های منفی مانند: کلاهبرداری و کلاهبرداری NFT را بهمراه داشته است.

با وجود همه این مسائل، در میان دیگر پلتفرم های بلاک چین، OpenSea بهترین فرصت ها را برای نسل جدید هنرمندان NFT فراهم می کند.

ساده‌ترین راه، برای شروع فروش آثار هنری و دیگر توکن‌ها در OpenSea می باشد زیرا این پلتفرم علاوه بر فروش معمولی، ابزارها و ویژگی‌های بیشتری را هم ارائه می‌دهد. در نتیجه، این شرکت به سرعت از سال ۲۰۱۷ شتاب گرفته و هنوز هم یکی از بهترین ها برای هنرمندان هنر دیجیتال و سرمایه گذاران رمزنگاری محسوب می شود.

سخن پایانی

این شرکت‌ها و سایر شرکت‌ها، زیرساخت‌ها و فرآیندهای لازم را فراهم می‌کنند تا دیگر شرکت‌ها و نهادهای بازار بتوانند فناوری‌هایی مانند دارایی‌های دیجیتال، بلاک‌چین و فناوری‌های مرتبط دیگر را در تجارت و فعالیت‌های خود ادغام کنند.

شرکت‌های جدید مرتباً در حوزه بلاک چین ظاهر می‌شوند، اما همه آنها موفق نمی شوند که به فعالیت های خودشان ادامه ‌دهند.

برای مثال، بسیاری از آنها در سه ماهه اول بسته شده اند، اما تا زمانی که حوزه‌های دیگر هم در کنار فناوری بلاک چین در حال فعالیت باشند و با آن هماهنگ شوند، این فناوری به تدریج پیشرفت خواهد کرد و بهبود خواهد یافت.

پایان پیام/

لینک کوتاه : https://adlealborz.ir/?p=9830

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.