• امروز : شنبه - ۱۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024
2

داستان ورشکستگی سام بنکمن-فرید در اسناد جدید دادگاهی

  • کد خبر : 21823
  • 27 اسفند 1402 - 10:01
داستان ورشکستگی سام بنکمن-فرید در اسناد جدید دادگاهی
دولت ایالات متحده ادعا می‌کند که مدرک ارائه شده برای تعیین حکم بنکمن-فرید نشان می‌دهد که او قبلاً سعی کرده تا جرم‌های خود را به عنوان اشتباهات یا سوءتفاهمات کوچک تر و غیرمعنادار تر بازتعریف کند.

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه خبری عدل البرز به نقل از  cointelegraph، دادستان های ایالات متحده، اسناد جدید دادگاهی را ارائه کرده اند که نشان می دهد سام بنکمن-فرید قصد دارد چهره عمومی خود را پس از فروپاشی FTX در سال ۲۰۲۲ بازگرداند.

بر اساس یک سند گوگل پیوست شده به یادداشت صدور احکام دولتی که در ۱۵ مارس ثبت شده، بنکمن-فرید ۱۹ مورد ایده‌ که احتملا بد هستند را لیست کرده است. این ایده‌ها به منظور تغییر دادن داستانی که در رسانه‌های اجتماعی درباره‌ی سقوط نمایشی صرافی رمزارز رواج دارد، ارائه شده‌اند. به طور کلی، او قصد دارد با استفاده از این ایده‌ها تصویر عمومی خود و نوع فعالیت‌هایش را در رسانه‌ها بهبود ببخشد.

این ایده‌ها شامل طرح‌هایی مانند: حضور در برنامه تاکر کارلسن و ظاهر شدن به عنوان یک جمهوری‌خواه، افشای اسناد به رسانه‌ها، انتقاد از وکلا، و شناخته شدن به عنوان حمایت‌ گر رمزارزها و آزادی، همراه با ترویج پیامی ضد بایننس می باشد.

این سند بخشی از استدلال دولت می باشد که از محکومیت ۴۰ تا ۵۰ ساله برای مدیر عامل سابق FTX حمایت می کند که نوامبر گذشته به اتهام کلاهبرداری و پولشویی محکوم شد. در واقع، احتمال زیادی وجود دارد که بنکمن-فرید در صورت آزادی در سن جوانی، دوباره به یک کلاهبرداری دیگر پرداخته و مرتکب جرم شود.

مجازات پیشنهادی به طور قابل توجهی کمتر از حداکثر مجازات ممکنی است که او تحت دستورالعمل‌های مجازات ایالات متحده با آن مواجه می باشد، که در واقع می‌تواند به ۱۱۰ سال حبس منجر شود. بر اساس یادداشتی که در ۲۷ فوریه ارسال شده، وکیل مدافع بنکمن-فرید به دنبال کمتر از هفت سال زندان می باشد.

دولت ادعا می‌کند که مدرک ارائه شده برای تعیین حکم بنکمن-فرید نشان می‌دهد که او قبلاً سعی کرده تا جرم‌های خود را به عنوان اشتباهات یا سوءتفاهمات کوچک تر و غیرمعنادار تر بازتعریف کند.

تقریباً یک سال پس از سقوط FTX، محاکمه هیئت منصفه به این نتیجه رسید که مجری سابق در هر هفت اتهامی که توسط دولت ایالات متحده علیه او مطرح شده، مجرم بوده است. مدیریت جدید FTX اخیراً برنامه‌هایی را برای بازپرداخت کامل به طلبکاران بر اساس قیمت دارایی‌های کریپتو در زمان ورشکستگی اعلام کرده است.

پایان پیام/

لینک کوتاه : https://adlealborz.ir/?p=21823

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.