• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
6

جزییات قتل ۳ نفر در ملک شهر اصفهان / نجات ۳ کودک توسط پلیس

  • کد خبر : 12109
  • 24 آبان 1402 - 9:26
جزییات قتل ۳ نفر در ملک شهر اصفهان / نجات ۳ کودک توسط پلیس
فردی معتاد به شیشه که نیمه شب گذشته اقدام به قتل فجیع 3 نفر از بستگان خود کرده بود، پیش از آنکه موفق به قتل 3 کودک دیگر این خانواده شود، توسط پلیس محاصره اما با شلیک به سینه خود ، خودکشی و حین انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

به گزارش گروه انتظامی و حوادث پایگاه خبری عدل البرز : شب گذشته ماموران کلانتری ۲۰ فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع قتل مسلحانه در یکی از منازل محله ملک شهر اصفهان بلافاصله جهت بررسی موضوع در محل حادثه حضور می‌یابند.

سرهنگ بساطی فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ضمن تشریح این خبرگفت: ماموران پس از حضور در محل حادثه, فردقاتل که مسلح بود را مشاهده و قصد دستگیری او را داشتند که متهم هنگامی که خود را در محاصره ماموران می‌بیند با شلیک به سینه اش، خود را مجروح که بلافاصله ماموران وی را به وسیله آمبولانس به بیمارستان منتقل می‌کنند اما با وجود تلاش پزشکان جان خود را از دست می‌دهد.

رییس پلیس شهراصفهان سپس درباره جزئیات این حادثه گفت: قاتل ۴۴ ساله معتاد به هروئین و شیشه بود که بر اثر توهمات ناشی از مصرف مواد به صورت جنون آمیز ابتدا مقتولان این حادثه شامل داماد برادر، دختر برادر و خواهر داماد برادرش را در حالی که در خواب بودند با آجر مجروح و سپس با استفاده از اسلحه‌ای که در منزل بود دست به این جنایت می‌زند . در ادامه او قصد کشتن ۳ کودک این خانواده را نیز داشت که با اقدام به موقع و محاصره وی توسط پلیس امکان این کار را پیدا نکرده و این ۳ کودک از مرگ حتمی نجات یافتند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه قاتل در کمترین زمان توسط ماموران دستگیر و از اتفاقات احتمالی دیگر توسط متهم جلوگیری به عمل آمد، خاطرنشان کرد: تحقیقات در خصوص ابعاد این حادثه در دست بررسی است.

پایان پیام/

لینک کوتاه : https://adlealborz.ir/?p=12109

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.