• امروز : شنبه - ۵ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 25 May - 2024
0

رسیدن به تناسب اندام ایده آل در فضای مجازی

  • کد خبر : 12393
  • 27 آبان 1402 - 18:43
رسیدن به تناسب اندام ایده آل در فضای مجازی
سازندگان محتوا از جمله افرادی که محتوای ورزشی یا تغذیه را ارائه می‌دهند، به دنبال افزایش تعداد کلیک‌ و بازدید هستند.به جای اینکه، سعی کنید تا شبیه دیگران شوید، بیشتر بر روی بهبود سبک زندگی فعلی تان تمرکز کنید. از طعمه کلیک اجتناب و با عادات سالم زندگی تان را بهتر کنید.

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه خبری عدل البرز به نقل از baylorlariat، یک سناریوی رایج وجود دارد که بسیاری از ما آن را تجربه کرده‌ایم. تصور کنید، در تخت تان نشسته اید ، ساعت از ۱۲ شب گذشته و در حال خوردن خوراکی‌هایی مثل چیپس و پفک هستید، و در شبکه‌های اجتماعی هم می گردید. ناگهان یک ریل، تبلیغ یا ویدئو درباره چگونگی بهبود بدن در مدت زمان کوتاهی، به عنوان مثال هفت روز، وارد صفحه تان می‌شود. این شرایط ممکن است یک موقعیتی معمولی و طنزآمیز باشد که در آن افراد به تبلیغات مرتبط با بهبود فیزیکی و سلامتی در مدت زمان کوتاه توجه می‌کنند.

پس از دیدن این تعداد زیاد از راهکارهای گمراه‌ کننده در رسانه‌های اجتماعی، شاید خودتان را در آینه سرزنش کنید، اما حقیقت این است که این عجایب یک هفته‌ای از نظر علمی وقتی که به کاهش چربی یا افزایش وزن عضلانی می‌پردازند، غیرممکن هستند. همه ما باید روتین های تناسب اندام متناسب خودمان را داشته باشیم. در واقع، تمرین باید بیشتر برای ایجاد احساس خوب در شما انجام شود و نباید بدنبال تقلید از انواع بدن اینفلوئنسرها (شاخ های مجازی) باشید.

سازندگان محتوا (مثل افرادی که محتوای ورزشی یا تغذیه را ارائه می‌دهند) به دنبال افزایش تعداد کلیک‌ها و بازدیدها هستند. زمانی که برنامه ورزشی یا پودر پروتئین شان به نظر معقول و جذاب می‌آید، افراد ممکن است وسوسه شوند تا لینک مرتبط در بخش مختص به آنها (بیو) را کلیک کنند. این روش اغلب یک روش تبلیغاتی می باشد که برای افزایش ترافیک به وب‌سایت یا محتوای آنها استفاده می‌شود.

اما جستجو برای پیلاتس‌های جادویی که قول بدنی ایده‌آل را می‌دهند، به شما کمکی برای رسیدن به اهداف تان نخواهد کرد. البته، ممکن است در ابتدا اهداف شما دست‌یافتنی به نظر برسند.

علاوه بر فرهنگ سمی مرتبط با تمرینات رسانه‌های اجتماعی، احتمالاً در فید شما محصولات مکمل به نمایندگی از “کدهای تقلب” در قالب قرص و کپسول تبلیغ شوند. اصطلاح “کد تقلب” به معنای استفاده از راه‌حل‌های نامشروع برای دستیابی به هدفی به شدت منفی می باشد. در واقع، برخی از مکمل‌ها به عنوان راه حل سریع و نامشروع برای بهبود فیزیکی تبلیغ می شوند.

با این که مکمل ها می توانند به افراد کمک کنند، اما اگر به درستی مصرف نشوند، می توانند بیشتر شبیه سموم با عوارض جانبی بد باشند. این وظیفه پزشکان و متخصصان تغذیه می باشد که آنها را تجویز کنند و نباید هر گونه مکملی بصورت خودسرانه در فضای مجازی پخش شود.

سایر اینفلوآنسرها به افرادی که به دنبال افزایش وزن هستند، ‌پیشنهاد می کنند که از مقدار زیادی پروتئین و برنج استفاده کنند، اما این روش، راه صحیحی برای تمرین نمی باشد.

ترکیب فعالیت‌های فیزیکی با تغذیه ناسالم برای ایجاد برنامه‌های کاهش و افزایش وزن به صورت رژیم روش درستی نمی باشد.

ایجاد تعادل سالم بین تمرینات و رژیم غذایی می تواند دشوار باشد. ولی، منابع زیادی برای مبارزه با این سختی وجود دارد.

“استراتژی‌ها” در رسانه‌های اجتماعی احتمالاً به اختلال در تغذیه و استانداردهای بدنی غیر واقع‌گرایانه منجر می‌شوند.

اغلب مواقع، هرچند ممکن است درباره روند و گرایش‌ها شوخی کرد، اما جنبه‌های تصویری و ظاهری آن‌ها تأثیر مستقیمی بر نگرش و احساسات ما درباره خودمان دارند. حتی اگر بدانیم که بسیاری از تصاویر و ایده‌هایی که در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی مشاهده می‌شوند، واقعیت ندارند، اما این تصاویر همچنان می‌توانند تأثیرات روانی و روحی را بر روی ما داشته باشند.

 نکته مهم این است که باید به یاد داشته باشید که ظاهر شما به تنهایی سلامتی شما را تعیین نمی‌کند، و در واقع، آنچه که آنلاین می‌بینید در واقع آنطور که به نظر می رسد، نیست.

شما باید با محدودیت‌های فیزیکی خود آشنا شوید و هدف تمرینات یا رژیم غذایی خودتان را درک کنید تا به صورت بهداشتی و موثر به سوی اهدافتان حرکت کنید.

به جای اینکه، سعی کنید تا شبیه دیگران شوید، بیشتر بر روی بهبود سبک زندگی فعلی تان تمرکز کنید. از طعمه کلیک اجتناب و با عادات سالم زندگی تان را بهتر کنید.

پابان پیام/

لینک کوتاه : https://adlealborz.ir/?p=12393

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.